_______________________________________________________________________________________
Katarzyna Biniszewska
logopeda, pedagog
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie. Ukończyła kierunek pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną, a także Kwalifikacyjne Studia Podyplomowe Logopedii. W poradni zajmuje się zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną oraz diagnozą trudności szkolnych. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolu i szkołach podstawowych w klasach I – III (początkowo jako wychowawca, następnie również jako terapeuta i logopeda).
_______________________________________________________________________________________
Hanna Buczyńska-Ciak
psycholog, doradca zawodowy
W poradni pracuje od 1995r. Studia magisterskie ukończyła w 1991r. na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – specjalność kliniczna.
W 2000 r. ukończyła studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego. Uczestniczyła i uzyskała certyfikat upoważniający do prowadzenia „Treningu Zastępowania Agresji”z dziećmi i młodzieżą.
W poradni zajmuje się diagnozą trudności szkolnych, problemów emocjonalnych i wychowawczych u młodzieży gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej.
Prowadzi badania predyspozycji zawodowych, doradztwo indywidualne i grupowe. Na terenie szkół organizuje spotkania z uczniami, rodzicami i nauczycielami na tematy związane z wyborem zawodu.
_______________________________________________________________________________________
Monika Burska
psycholog
Absolwentka psychologii klinicznej. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną.
Doświadczenie zdobywała odbywając praktyki w Klinicznym Oddziale Psychosomatycznym oraz Oddziale Dziennym Psychiatrycznym Szpitala Wolskiego oraz pracując jako psycholog w przedszkolach i szkołach.
Ukończyła szkolenie Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży w Centrum CBT, Terapię ręki oraz posiada certyfikat terapeuty metodą Warnkego.
W poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną.
Nieobecna w pracy w obecnym roku szkolnym.
_______________________________________________________________________________________
Monika Czerwińska
logopeda, pedagog
Absolwentka pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Podyplomowego Studium logopedycznego UKSW w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Edukacji Początkowej i Reedukacji UW.
Ukończyła wiele kursów doskonalących, których elementy wykorzystuje w swojej pracy m.in. glottodydaktyki, dziecięcej mateamtyki, psychomotoryki oraz integracji sensorycznej.
W pracy zawodowej zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci oraz diagnozą trudności szkolnych.
W Poradni pracuje od 2006 r., wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w przedszkolu jako wychowawca i logopeda.
_______________________________________________________________________________________
Joanna Dobrowolska
psycholog
Ukończyła psychologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim (specjalizacja: psychologia rodziny, szkolna, wychowania, rehabilitacji) oraz Podyplomowe Studium Przygotowania Pedagogicznego.
Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego organizowanej przez Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA.
Pracę zawodową rozpoczynała w Domu Dziecka.
W Poradni zajmuje się diagnozą trudności szkolnych, poradnictwem wychowawczym, pracą z grupą oraz terapią.
W trakcie intensywnego poszerzania wiedzy i umiejętności z zakresu psychoterapii - Studia Podyplomowe z Psychoterapii organizowane przez Centrum Psychologiczno –Medyczne MABOR.
_______________________________________________________________________________________
Małgorzata Fijałkowska
pedagog
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie. Ukończyła kierunek pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną, a także Kwalifikacyjne Studia Podyplomowe Matematyki.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w szkole podstawowej w klasach 0 – III.
W poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz z trudnościami w uczeniu się matematyki.
Prowadzi zajęcia rozwijające twórcze myślenie oraz zajęcia dla młodych matematyków. Zaprasza na konsultacje dotyczące problemów edukacyjnych.
_______________________________________________________________________________________
Magdalena Jaskólska
pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
Absolwentka filologii polskiej oraz pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej oraz socjoterapii w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie. Jest także terapeutą integracji sensorycznej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w szkole jako terapeuta pedagogiczny, wychowawca oraz nauczyciel języka polskiego.
W Poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu. Prowadzi zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów dyslektycznych oraz terapię rozwoju procesów integracji sensorycznej. Zajmuje się również konsultacjami dla rodziców dzieci z trudnościami w nauce.
_______________________________________________________________________________________
Agata Kowalska-Mańkowska
pedagog, terapeuta
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie. Ukończyła kierunek pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną, a także Kwalifikacyjne Studia Podyplomowe Matematyki. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w szkole podstawowej w klasach 0 – III. W poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz z trudnościami w uczeniu się matematyki. Prowadzi zajęcia rozwijające twórcze myślenie oraz zajęcia dla młodych matematyków. Zaprasza na konsultacje dotyczące problemów edukacyjnych.
_______________________________________________________________________________________
Paulina Kostrzewa-Wasilewska
pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
Absolwentka pedagogiki i pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, (specjalizacja: surdopedagogika, terapia pedagogiczna, pedagogika wczesnoszkolna).
W 2017 r. ukończyła studia podyplomowe na kierunku: Wczesne wspomaganie rozwoju małych dzieci ze złożonymi zaburzeniami rozwoju oraz wspieranie ich rodzin.
Doświadczenie zawodowe zbierała pracując w przedszkolu i szkole z oddziałami integracyjnymi.
W poradni zajmuje się treningiem percepcji słuchowej, mowy i prawidłowej pisowni Metodą Warnkego oraz terapią rozwoju procesów integracji sensorycznej.
Nieobecna w pracy w obecnym roku szkolnym.
_______________________________________________________________________________________
Elżbieta Król
psycholog
Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, specjalizacja – psychologia wychowawcza, studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej – Diagnoza i terapia trudności wychowawczych – pomoc dziecku i rodzinie oraz liczne kursy i szkolenia (m.in. Trening Zastępowania Agresji).
W Poradni pracuje z dziećmi młodszymi – wiek przedszkolny i szkolny, zajmuje się diagnozą trudności szkolnych, dysleksji oraz poradnictwem dla rodziców.
Jako przewodnicząca Zespołu Orzecznictwa odpowiada za wydawanie orzeczeń do kształcenia specjalnego i nauczania indywidualnego.
_______________________________________________________________________________________
Monika Kuc
oligofrenopedagog, logopeda
Absolwentka WSPS w Warszawie na Wydziale Rewalidacji, Studium Kwalifikacyjnego Logopedii Szkolnej, podyplomowego Studium Logopedii i Glottodydaktyki Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz kursu kwalifikacyjnego zarządzania oświatą. Posiada certyfikat mediatora wydany przez Polskie Centrum Mediacji oraz dyplom logopedy medialnego.
Ukończyła wiele kursów doskonalących z zakresu terapii logopedycznej, terapii pedagogicznej oraz szkoleń dotyczących wspierania rozwoju dzieci i młodzieży.
Doświadczenie zawodowe zbierała pracując w szkole specjalnej, w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi. W pracy wykorzystuje m.in. elementy terapii integracji sensorycznej, terapii psychomotorycznej i terapii słuchowej wg A. Tomatisa.
W PPP w Zielonce pracuje od 1992 r, od 2002 roku jest jej dyrektorem.
W pracy zawodowej szczególnie interesuje się zaburzeniami mowy na tle dysfunkcji ośrodkowego układu nerwowego, a także emisją i impostacją głosu.
Uważa, że kontakt z drugim człowiekiem jest wielkim wyzwaniem, ale także wspaniałym doświadczeniem osobistym, które zawsze wzbogaca i jest podstawą do nowych poszukiwań i rozwoju.
_______________________________________________________________________________________
Małgorzata Markowska
logopeda
Absolwentka edukacji początkowej i wczesnoszkolnej Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Logopedycznego przy Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Ukończyła wiele kursów doskonalących, których elementy wykorzystuje w swojej pracy.
W pracy zawodowej zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci w wieku szkolnym.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w warszawskich przedszkolach początkowo jako wychowawca następnie logopeda.
_______________________________________________________________________________________
Karolina Milewska
pedagog
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku surdopedagogika, wychowanie przedszkolne oraz pedagogika korekcyjna. Uzyskała także dyplom protetyka słuchu (Zespół Medycznych Szkół Policealnych w Warszawie).
Aktualnie poszerza swoją wiedzę – Studia Podyplomowe z zakresu Logopedii.
W poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz prowadzi zajęcia korekcyjno – kompensacyjne dla uczniów dyslektycznych, warsztaty ortograficzne i konsultacje dla rodziców.
_______________________________________________________________________________________
Magdalena Papoń – Grudzień
psycholog
Absolwentka psychologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego na kierunku psychologia.
Od 2004r. pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zielonce, także w gabinecie terenowym w Markach.
Ukończyła szereg kursów doskonalących z zakresu diagnostyki i terapii psychologicznej.
W pracy zawodowej zajmuje się diagnozą psychologiczną, szkoleniami dla kadry pedagogicznej i szeroko pojętymi problemami dziecka i rodziny.
Jest współautorką programu profilaktyki agresji dla dzieci w wieku szkolnym realizowanego przez Poradnię w 2007 roku.
Posiada doświadczenie w pracy diagnostyczno-terapeutycznej z dziećmi z ADHD oraz z zaburzeniami emocjonalnymi i lękowymi. Prowadziła zajęcia grupowe dla dzieci nieśmiałych, nadpobudliwych psychoruchowo.
_______________________________________________________________________________________
Anna Pielat
pedagog
Jest absolwentką Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego (Pedagogika Ogólna oraz Nauczanie Początkowe), a także Podyplomowego Studium Terapii Pedagogicznej w Instytucie Badań Edukacyjnych.
Po ukończeniu studiów przez kilka lat pracowała w szkołach podstawowych jako nauczycielka klas młodszych, a od 1995 roku - w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Zielonce.
W Poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, a także z trudnościami w matematyce. Prowadzi zajęcia z terapii pedagogicznej dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, adresowane przede wszystkim do uczniów szkół podstawowych.
Prowadzi także warsztaty ortograficzne.
Rodziców i uczniów zaprasza na konsultacje pedagogiczne. Nie jest to badanie pedagogiczne ani dłuższa terapia, ale jednorazowa porada – wskazówka do samodzielnej pracy nad problemem dziecka (czytanie, pisanie – także praca nad poprawą graficznej strony pisma).
_______________________________________________________________________________________
Katarzyna Przeździecka
psycholog, terapeuta integracji sensorycznej
Jest absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – specjalności: Psychologia Wychowawcza Stosowana oraz Psychoterapia. Ukończyła również Podyplomowe Studium Terapii Pedagogicznej w Instytucie Badań Edukacyjnych. Od 2011 roku jest także Terapeutką Integracji Sensorycznej.
W Poradni zajmuje się poradnictwem dla rodziców, diagnozą psychologiczną niepowodzeń szkolnych, prowadzi zajęcia z terapii integracji sensorycznej.
_______________________________________________________________________________________
Elżbieta Szałata
psycholog
Jest absolwentką Psychologii w Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie.
Ukończyła też studia podyplomowe w UKSW w zakresie nauk o rodzinie oraz szereg kursów doskonalących warsztat pracy i umiejętności zawodowe. Interesuje ją rozwój dzieci i młodzieży w kontekście ich rodziny, środowiska.
W początkach pracy pracowała z pacjentami z problemami psychicznymi w oddziałach pracy chronionej w Warszawie i Falenicy. Następnie podjęła pracę w Poradni w Zielonce, gdzie zajmuje się od początku diagnozą trudności szkolnych i wychowawczych dzieci i młodzieży oraz wspieraniem rodziców i dzieci w nabywaniu umiejętności radzenia sobie z problemami.
Przez wiele lat zajmowała się doradztwem w dziedzinie wyboru zawodu i szkoły i nadal ten temat jest jej bliski. Zależy jej, aby w pracy z młodymi ludźmi odkrywać ich mocne strony, talenty jako bazę do dalszego rozwoju, do zdobycia ciekawego zawodu w przyszłości.
Cieszy ją rozwój uczniów, w których zobaczy się dobre cechy, zdolności - ich wielką wartość jako ludzi.
W pracy psychologa bardzo sobie ceni współpracę z rodzicami - z Mamami i Ojcami, od których tak dużo zależy.
_______________________________________________________________________________________
Elwira Szehidewicz
psycholog, terapeuta
Jest psychologiem i psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym, schematów osób dorosłych oraz schematów par i małżeństw. Ukończyła studia psychologiczne na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją z psychologii wychowawczej (szkolnej, terapii rodzin i mediacji rodzinnych) oraz rehabilitacji dzieci i młodzieży. Doświadczenie zdobywała w Mazowieckim Szpitalu Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży w Zagórzu/k Warszawy, Oddziale Dziennym Psychiatrycznym Szpitala Wolskiego, Poradni Psychologiczno Pedagogicznej w Sulejówku, Gimnazjach oraz Szkole Podstawowej w Warszawie i Ząbkach. Prowadzi prywatna praktykę psychoterapeutyczną. Poddaje swoją pracę stałej superwizji. Uczestniczy w szkoleniach zawodowych. Obecnie w trakcie szkoły terapii opartej na uważności i współczuciu. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce.
_______________________________________________________________________________________
Magdalena Tomczyńska
pedagog specjalny, neurologopeda
Absolwentka WSPS w Warszawie na Wydziale Rewalidacji, Podyplomowego Studium Logopedycznego na Wydziale Polonistyki UW oraz Podyplomowego Studium Neurologopedii UMCS w Lublinie.
Ukończyła wiele kursów doskonalących m.in. Trening Zastępowania Agresji ART, metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherbone, trening słuchowy A. A. Tomatisa.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w szkole szpitalnej, przedszkolu oraz w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi.
W poradni zajmuje się diagnozą i terapią dzieci z zaburzeniami mowy w wieku starszym przedszkolnym i szkolnym.
_______________________________________________________________________________________
Magdalena Waniewska
psycholog
Absolwentka psychologii Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie oraz Studium Terapii Rodzin przy Stowarzyszeniu OPTA. Ukończyła szereg kursów i szkoleń rozwijających warsztat pracy i umiejętności zawodowe.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Szkole Specjalnej a także w szkole z oddziałami integracyjnymi.
W Poradni zajmuje się diagnozą trudności szkolnych, prowadzi terapię indywidualną, rodzinna i małżeńską, jest członkiem Zespołu Orzekającego.
_______________________________________________________________________________________
Agnieszka Zalewa
opsycholog
Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego na kierunku psychologia.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywa łącząc pracę w poradni z pracą w szkole podstawowej.
Zajmuje się diagnozą trudności szkolnych, poradnictwem wychowawczym; współprowadzi warsztaty wychowawcze dla rodziców.
Ukończyła szereg kursów m.in. Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży, Stosowana Analiza Zachowania, Trening Zastępowania Agresji, Szkoła dla Rodziców i Wychowawców.
_______________________________________________________________________________________
Małgorzata Zawadyl
pedagog
Jest absolwentką WSP TWP w Warszawie (Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej), ukończyła kierunek pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Przez kilka lat zajmowała się własnymi pociechami, poszerzając jednocześnie dotychczas zdobytą wiedzę. W 2007 roku ukończyła Podyplomowe Studia Terapii Pedagogicznej.
Obecnie jako pedagog Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, młodzieżą szkół średnich oraz ich rodzicami. Prowadzi zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z trudnościami w początkowej nauce pisania i czytania, a także dla uczniów dyslektycznych. Zajmuje się również diagnozą pedagogiczną dojrzałości szkolnej oraz dysleksji. Prowadzi także przesiewowe badania w ramach programu „Słyszę, widzę, mówię”.
Na bieżąco poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w kursach i szkoleniach. Szczególnie interesują ją zagadnienia dotyczące wspomagania rozwoju dzieci, które rozpoczynają naukę szkolną.
Bardzo ważne w codziennej pracy jest dla niej życzliwe i wspierające podejście do osób zgłaszających się po pomoc.
_______________________________________________________________________________________
Dorota Ziemińska-Dąbrowska
psycholog
Absolwentka Uniwersytetu SWPS w Warszawie.
Ukończyła Studia Podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim „Diagnoza Kliniczna dziecka i jego rodziny”
Specjalizuje się w psychologicznej diagnozie specyficznych trudności w nauce. Ponadto w Poradni zajmuje się prowadzeniem terapii dysleksji metodą Warnkego oraz funkcji poznawczych metodą Instrumental Enrichment Feuersteina.
Ukończyła szereg szkoleń w Polsce i zagranicą (Austria, USA) m.in. Integracja Sensoryczna Oryginal wg Ayres w tym diagnoza testem SIPT, Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu, Diagnoza symptomów depresji u dzieci i młodzieży, Terapia ręki I i II stopnia, Trening Umiejętności Społecznych, Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
_______________________________________________________________________________________